1) RYDE vytvorí firemný profil Vašej spoločnosti
Spoločnosť RYDE Taxi Bratislava ponúka v rámci svojich služieb aj biznis (B2B) jazdy, ktoré sú určené pre firmy a spoločnosti na riešenie firemnej logistiky prostredníctvom biznis produktu RYDE. Objednávanie prepravy taxíku funguje prostredníctvom aplikácie, resp. portálu, zúčtovanie jázd prebieha jedenkrát mesačne súhrnnou faktúrou.
Za jazdy klient (čiže Váš zamestnanec) nemusí platiť v taxíku a tak nie je potrebné, aby mal pri sebe hotovosť. Jazdy sa hradia mesačne prostredníctvom faktúry. Všetko je teda hradené elektronicky. Je to jednoduché a aj šetrnejšie pre životné prostredie.
BIZNIS jazdy RYDE môžu zamestnanci využiť po prihlásení sa do svojho konta v aplikácii. K firemnému kontu majú prístup iba tí zamestnanci, ktorí boli pridaní v rámci firemného portálu.
Objednávanie cez aplikáciu je vhodné najmä pre zamestnancov, ktorí potrebujú často jazdiť po meste a vozia sa na stretnutia.
Objednávací portál slúži napríklad pre recepciu v prípade objednávania jázd pre iné osoby.
Jedna faktúra mesačne pre celú firmu, bez potreby hotovosti
Ponúkame i riešenia na mieru, teda nastavenie systému podľa individuálnych požiadaviek
Získate detailný prehľad jázd (kto, kedy, kam a za koľko sa odviezol)
Objednávanie funguje prostredníctvom digitálnej aplikácie alebo portálu, vďaka čomu si jazdu bezstarostne objednáte zo štartovacieho bodu v rámci Bratislavy.
Zakladáme si na vysokej kvalite služieb klientom, preto prepravu osôb zabezpečujeme na vždy nových, komfortných a bezpečných taxíkoch, nie starších ako 12 mesiacov.
Ponúkame objednávanie prepravy klientom za férové ceny prostredníctvom modernej digitálnej aplikácie a portálu, pričom tarifa sa klientovi zobrazí ešte pred objednaním jazdy
RYDE Taxi sprostredkováva prepravu osôb prostredníctvom svojich partnerských vodičov, ktorí sú vždy starostlivo vyberaní.
1) RYDE vytvorí firemný profil Vašej spoločnosti
2) Zdieľate s nami údaje zamestnancov, ktorí budú môcť využívať firemné jazdy vo forme: meno, priezvisko, tel. číslo, e-mailová adresa (firemná)
3) Vami určený ľubovoľný počet zamestnancov si vytvorí kontá v aplikácií RYDE – zaregistruje sa za pomoci Vami dodaných údajov
4) RYDE spáruje týchto užívateľov s Vašou spoločnosťou
5) Zamestnanci a zvolené osoby sa následne prihlásia do mobilnej aplikácie, určení zamestnanci (napr. recepcia) do objednávacieho (B2B) portálu. Konto nemôže byť zároveň prihlásené v aplikácii i v portáli!
6) Taxíky si potom objednávajú cez mobilnú aplikáciu, resp. Vami zvolený zamestnanec/zamestnanci cez objednávací (B2B) portál a vozia sa podľa potreby
7) Objednávateľ za jazdu neplatí
8) Informácie o každej jazde sú zasielané do e-mailu Vami poverenej osobe hneď po jazde a to pre prípadnú kontrolu a prehľad o jazdách zamestnancov (nepovinné), prípadne si ich viete prehliadať v portáli
9) Po ukončení kalendárneho mesiaca RYDE vystaví jednu súhrnnú faktúru so súhrnom jednotlivých jázd, ktoré sa nachádzajú v prílohe faktúry
10) Vieme zabezpečiť zasielanie reportov napr. každých 7 dní, kde budú rovnaké informácie ako v prílohe k súhrnnej faktúre. Poverená osoba si môže viesť priebežnú evidenciu.
Aplikáciu si môžete stiahnuť tu:
V prípade záujmu nás môžete kontaktovať na nižšie uvedenej e-mailovej adrese.